Groen op de jaarlijkse plantenmarkt
26 Maart 2026
Kom zeker langs voor een babbel!
Groen Herk-de-Stad komt naar je toe! Volgende zondag 29 maart vind je ons op de Herkse Plantenmarkt.
We komen naar je toe voor een babbel over onze gemeente, over Groen, over meer toegankelijk groen in onze dorpen...
Een groener marktplein
Met onze initiatieven proberen we ons stadsbestuur te inspireren. En dat lukt nu en dan.
Weet je nog dat we het vorig jaar had over meer bomen en groen op het Herkse marktplein? Dit jaar staat in het meerjarenplan van de gemeenteraad dat ze het marktplein opnieuw willen vergroenen en de verharding willen verminderen... Dat vinden wij dus een geweldig idee!
Welkom voor een babbel
Kom dus zekere langs voor een babbel en koop een plantje. Er is veel keus en we maken alle tijd voor een gesprek over wat er beter en Groener kan in onze gemeente.
